پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261842
مديران شهرستاني از روزمرگي و فعاليت تکراري پرهيز کنند
تاریخ انتشار : 1402/04/26 08:49:27
نمایش : 392
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از روزمرگي و فعاليت تکراري پرهيز و مصوبات سفر رياست جمهوري را با جديت پيگيري نمايد تا بخشي از عقب ماندگي تاريخي شهرستان جبران شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز محسن حسين ميرزايي شامگاه شنبه در جلسه شوراي اداراي شهرستان بن، اظهار کرد: به هر ميزان که مسئولان از حضور در مساجد فاصله بگيرند بين آن‌ها و مردم فاصله و جدايي به وجود مي‌آيد.

وي تصريح کرد: سياست و برنامه دولت سيزدهم و مجموعه استانداري ارتباط مستمر و حضور در بين مردم و نقش دادن به آنان در تصميم‌سازي و تصميم‌گيري است.

حسين ميرزايي با بيان اينکه شهرستان بن داراي پتانسيل و قابليت‌هاي فراوان است، افزود: مردم اين شهرستان هميشه با متانت و بردباري عمل کرده و مدافع نظام اسلامي بودند، مطالبات خود را همانند اين جلسه با وقار و با ادب خاص مطرح کرده و با همه جانفشاني‌ها در راه انقلاب اسلامي همچنان خود را بدهکار به نظام اسلامي مي‌دانند.

وي راز موفقيت و پيشرفت شهرستان را وحدت و همبستگي دانست و يادآور شد: مراقب رفتارهاي برخي افراد که با قول و فعل خود به دنبال منزوي کردن و به عقب راندن شهرستان هستند باشيم و با وفاق و همدلي به پيشرفت و تعالي شهرستان کمک کنيم.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: برخي خواسته يا ناخواسته به جامعه نخبگاني شهرستان اجازه فعاليت و رشد نمي‌دهند و با تخريب دلسوزان شهرستان دنبال خارج کردن آن‌ها از ميدان کار و عمل هستند و با تنگ نظري عمداً يا سهواً به شهرستان لطمه جبران ناپذيري وارد مي‌کنند.

وي خواستار پويايي و تلاش بيشتر مديران شهرستان بن شد و مطرح کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با اختيار مسئوليت پذيرفته و بايد شبانه روز فعاليت کنند و با جديت و دلسوزي پيگير امور باشند و از مديران استاني خود پروژه‌هاي مهم براي شهرستان مطالبه کنند.

حسين ميرزايي خطاب به مديران ادارات شهرستان بن گفت: از روزمرگي و فعاليت تکراري پرهيز کنيد و براي سفر دوم رياست جمهوري با جديت پروژه‌هاي پيشران و مؤثر در مسير پيشرفت و تعالي شهرستان را جهت تصويب از طريق مديران کل خود پيگيري نمايد تا بخشي از عقب ماندگي تاريخي شهرستان جبران شود.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: يکي از اقدامات خوب فرماندار در اين جلسه پرهيز از هزينه‌هاي اضافي، تشريفات و نصب بنرهاي خيرمقدم و تشکر است چرا که مديران کل استاني بايد ميداني در روستاها و شهرها حضور داشته باشند و با ارائه راهکار مشکلات را حل کنند نه اينکه حضور فيزيکي آنان صرفا جهت رفع تکليف باشد.

وي به شرايط جغرافيايي شهرستان بن اشاره داشت و افزود:  حدودات تقسيمات شهرستاني که روستاها را با مشکلات عديده مواجه کرده است و معيشت و اقتصاد مردم را دچار تنش و درگير کرده است از طريق دفتر سياسي استانداري پيگيري خواهد شد.

حسين ميرزايي تأکيد داشت: معدود پروژه‌هاي هم که در اين شهرستان وجود دارد بعد از ۳۰ سال تکميل نشده مثل پروژه فاضلاب بن که ضروري است دستگاه متولي نسبت به تکميل پروژه اقدام عاجلي انجام دهد.

وي يادآور شد: برخي ادارات مثل ثبت اسناد و املاک در شهرستان مستقر نشده‌اند و مشکلات عديده‌اي براي مردم شريف شهرستان ايجاد شده و لازم است مديران کل در اين راستا اقدام مؤثري داشته باشند.

وي به مباني و اخلاق حاکميتي امامان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: هدف دولت سيزدهم پررنگ کردن نقش مردم در پيشرفت و تعالي منطقه خودشان است و مديري موفق خواهد بود که در بين مردم حضور داشته باشد، کل شهرستان را در نظر بگيرد و توسعه متوازن را ملاک کار خود قرار دهد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با اشاره به انتخابات سال جاري و اهميت آن تأکيد کرد: مديران شهرستان بايد انتخابات سال جاري را کاملاً بي‌طرفانه و با رعايت قانون برگزار کنند و از هر گونه سو گيري به سمت کانديدايي خاص پرهيز کنند.

وي در پايان يادآور شد: امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثري چهار راهبرد مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي براي انتخابات پيش رو است که بايد نصب‌العين همه برگزار کنندگان انتخابات در استان و شهرستان بن باشد.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html